שעונים חכמים

שעונים חכמים לאנשי עסקים

שעונים חכמים הם סוג חדש של טכנולוגיה המשמשת ליותר מסתם מבדיקת מה השעה. ניתן להשתמש בהם כדי לקבל מידע בדרכים, לנהל את העבודה והחיים האישיים, ואפילו לבצע תשלומים.

מקרי השימוש לשעונים חכמים הם בלתי מוגבלים. ניתן להשתמש בהם במקום העבודה כדי לאפשר לעובדים להישאר מחוברים לעבודתם בזמן שהם מחוץ למשרד. לחלופין, הם יכולים לשמש אנשי מקצוע עסקיים שרוצים להישאר בעניינים בזמן נסיעה לחו"ל.

שעונים חכמים הם הדבר הגדול הבא בתעשיית הטכנולוגיה. הם נמצאים כעת בשימוש במקום העבודה על ידי אנשי עסקים כדי להישאר מחוברים ולבצע דברים.

שעון חכם הוא מכשיר קטן ולביש שניתן לענוד אותו על פרק היד. יש לו מסך מגע ויכול להתחבר לרשתות אלחוטיות שונות כמו בלוטות' ו-Wi-Fi. לחלק מהשעונים החכמים יש גם קישוריות סלולרית, כך שניתן להשתמש בהם מבלי להיות קשורים לסמארטפון.

הם מגיעים עם תכונות רבות שהופכות אותם לשימושיים עבור אנשי עסקים כגון עוקבי כושר, הודעות דוא"ל, התראות לוח שנה ועוד. בחלק מהדגמים יש אפילו עוזרות קוליות כמו Siri או Cortana מובנות המאפשרות לך לבצע שיחות או לשלוח הודעות טקסט מבלי שתצטרך לשלוף את הטלפון שלך.

בשנים האחרונות ראינו עלייה בשימוש בטכנולוגיה לבישה. אין זה מפתיע ששעונים חכמים נמצאים כעת בשימוש על ידי אנשי עסקים.

השימוש בשעונים חכמים במקום העבודה נמצא בעלייה מכיוון שהם יכולים לעזור לחסוך זמן וכסף.

אמנם יש הרבה יתרונות לשימוש בשעון חכם בעסק שלך, אבל חשוב לדעת שיש גם כמה חסרונות.

לדוגמה, ייתכן שחלק מהאנשים לא מרגישים בנוח עם לענוד שעון כל היום כי זה יכול להסיח את דעתם או לגרום להם להרגיש לא בנוח. חיסרון נוסף עשוי להיות שעליך לטעון את השעון שלך לפחות פעם אחת בכל יום אשר גוזל זמן ואנרגיה לשם כך.

שעונים לאנשי עסקים

השעון החכם הוא חידוש בעולם הטכנולוגיה הלבישה שאמורה לשבש את אופן העבודה שלנו. יש שעונים לאנשי עסקים שעונים באופן ישיר על הצרכים העסקיים והאישיים שלהם.

שעון חכם מציע יותר מסתם מעקב כושר בסיסי, הוא יכול גם להציע מגוון תכונות שיהפכו את יום העבודה שלך לפרודוקטיבי יותר. לדוגמה, שעונים מסוימים יאפשרו לך לשלוט במצלמת הטלפון שלך מרחוק ולצלם תמונות או סרטונים מבלי שתצטרך להוציא את הטלפון מהכיס או מהתיק. אחרים יאפשרו לך לערוך ולשלוח מיילים מבלי שתצטרך להקליד על מקלדת זעירה.

הפיתוח של מכשירים אלה היה איטי בשל העלות הגבוהה שלהם, אך הם הופכים בהתמדה לזולים ונגישים יותר, מה שאומר שהם צפויים להפוך לפופולריים יותר ויותר במקום העבודה ככל שיעבור הזמן.

בעבר נהגו אנשי עסקים לסחוב מחשב כף יד וטלפון סלולרי. כיום, הם לא רק נושאים את הטלפון שלהם אלא גם שעון חכם. הסיבה לכך היא ששעונים חכמים נוחים יותר מסמארטפונים. ניתן לענוד אותם על פרק היד וניתן להשתמש בהם כדי לבדוק במהירות התראות מבלי לשלוף את הטלפון מהכיס או מהתיק.

הדבר הטוב ביותר בשעונים האלה הוא שניתן להתאים אותם לסמארטפון שלך ותוכל להשתמש בהם כהרחבה של הטלפון שלך. לדוגמה, אם אתה רוצה למחוק אימייל בשעון שלך, כל מה שאתה צריך לעשות הוא להחליק למעלה על המסך וללחוץ על מחק.

הפוטנציאל של שעונים חכמים במקום העבודה עדיין נחקר. הרעיון של שימוש בשעון חכם במקום בסמארטפון אטרקטיבי לאנשי עסקים מכיוון שהוא לא קוטע את זרימת העבודה שלהם.

ישנן מגבלות מסוימות לשימוש בשעון חכם במקום העבודה. לדוגמה, קשה להשתמש בשעון לצורך גישה למידע רגיש או למשימות מורכבות כמו קריאה ותגובה למיילים.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp