pexels-lukas-574069 (1)

קידום אתרים לעסקים קטנים – איך עושים את זה נכון?

זוכרים עוד בימים הראשונים של האינטרנט, שהבטיחו לנו עולם שבו כל עסק קטן יוכל לפרסם כמה שהוא רק רוצה בגרושים? כן, זאת הייתה ההבטחה. ומה קורה היום? בדיוק מה שהבטיחו לנו – כל עסק קטן יכול לפרסם כמה שהוא רק רוצה, למי שהוא רק רוצה, במחירים מגוחכים שנספרים בשקלים בודדים. אז איפה הבעיה? הבעיה היא שכולם יכולים לעשות את זה וכולם גם באמת עושים את זה ומה שכולם יכולים לעשות מאבד מערכו מהר מאוד. אבל הבעיה האמיתית, שמאפיינת בעיקר את העסקים הקטנים, היא שהם לא עושים את זה נכון. בשורות הבאות נספר לכם על קידום אתרים לעסקים קטנים ואיך בדיוק עושים את זה.

לקדם את האתר כולם יכולים, אבל לקדם לאן?

ההבטחה הגדולה של האינטרנט התגשמה – כולנו יכולים לדבר, למכור ולקנות מכל אדם אחר בכל רחבי העולם, לפרסם ולהדהד את המסרים שלנו בקרב קבוצות גדולות של אנשים ולמעשה לקדם את האינטרסים שלנו ישירות ממסך המחשב. אלא שהצלחה לא בנויה רק על מעשה, אלא גם ובעיקר על שיטה. לפרסם ולהגיע לאנשים זה לא העיקר. מה שחשוב הוא לאילו אנשים אתם מגיעים, מה אתם אומרים להם, איך אתם ממירים אותם ללקוחות ואיך אתם עושים את כל זה בהתאמה לזירה המקוונת ופה כמעט כולם נכשלים. קידום אתרים לעסקים קטנים, אם הוא נעשה בצורה נכונה, יכול להעניק לכם את ההזדמנות שתמיד רציתם – לגדול, לצמוח ולהרוויח, אבל הוא צריך כאמור, להיעשות בצורה נכונה.

אז איך עושים קידום לאתר של עסק קטן?

ובכן, זה הכל מתחיל בהגדרת מטרות הקידום ובניתוח הפעילות העסקית. תחילה יש להגדיר את קהל היעד אליו אתם רוצים לפנות. לאחר מכן, עליכם להגדיר את האופן בו אתם מושכים לקוחות חדשים ולא רק באמצעות מילים גדולות. לבסוף, עליכם לבנות תהליך שמוציא את הדברים אל הפועל ועושה את זה בצורה שיטתית, קבועה ולאורך זמן. התפזרות על פני קהל יעד רחב מדי וסל מסרים גדול ומבולבל, יעניקו לכם אמנם תחושה של עשייה, אבל עשייה שלא מגיעה לשום מקום.

אבל יותר מכל דבר אחר, הדבר החשוב ביותר שאנחנו יכולים לספר לכם בשורות אלה הוא שאת התהליך של קידום אתרים לעסקים קטנים לא עושים לבד. המדובר בסוגייה סופר מקצועית, שמחייבת ידע מקצועי עדכני בעולם דינמי, תחרותי ומשתנה. כדי לקדם את האתר שלכם בקרב קהל היעד שלכם, למשוך עוד ועוד לקוחות חדשים ולאט לאט להתרחב הלאה, אתם רוצים לבצע את כל פעילות הקידום שלכם דרך גורם מקצועי, שינהל עבורכם את התהליך כולו. מעבר לכך, אתם רוצים לבסס את כל פעילות הקידום על חשיבה עסקית מתקדמת, תוך ראיית הקידום ככלי שעומד לרשותכם ביישום אסטרטגיה ברורה של צמיחה.

הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא לפתוח חשבונות מפרסמים ברשתות חברתיות ולהתחיל לכתוב, להעלות ולהפיץ מאמרים ללא סדר, ללא ארגון וללא מטרה. זה אמנם מאוד זול פר פעולה, אבל בסוף זה מצטבר למהלך יקר ומאוד מתסכל. קידום אתר של עסק קטן חייב להתאים לעסק קטן, חייב להתאים לזירה המקוונת וחייב להתבצע על ידי גורם מקצועי מתוך ראייה עסקית רחבה.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp