Depositphotos_296539104_s-2019 (1)

קורס Data Analysis with Python לפיתוח עצמי

אתם רוצים להיכנס לעולם ההייטק בצורה נכונה יותר עבור עצמכם? רוצים להעשיר את הידע שלכם בשפת התוכנה? בעזרת קורס Data Analysis with Python תוכלו לממש את מלוא הפוטנציאל שלכם ולהגשים חלומות שלא העלאתם על דעתכם. אם יש לכם ניסיון ובסיס ל- Data, גם בעולם העסקי וגם בעולם האישי, המקום שלכם מתחיל במקום טוב. ואם יש לכם ניסיון אפילו הכי קטן בעולם המחשבים ושפות התוכנה יש לכם יתרון רב.

מה מיוחד בקורס שכזה?

בקורס Data Analysis with Python תוכלו ללמוד על שני נושאים הקשורים זה לזה בקורס אחד, תלמדו גם על שפת ה- Python שהיא אחת המובילות והפופולריות בעולם ההייטק ושוק העבודה וגם על הספריות המובילות והעומדות לרשותכם ב- NumPY לעיבוד וניתוח מידע.

הכיתות הן כיתות קטנות כך שאם אתם חוששים שהכיתה היא מרובת תלמידים תוכלו להפיג את החשש והפחד. הכיתה תהיה עד 12 תלמידים בכיתה, בנוסף לכל הטוב הזה אתם תלמדו את החומר המלומד ב- 5 ימים, זהו קורס קצר בו מועבר לכם את המידע שאתם צריכים כדי להיות הכי טובים ומקצועיים בתחום.

במהלך הקורס אנו דוגלים בהתנסויות, תקבלו מאיתנו את האפשרות להתנסות בתוכנה, לפתור בעיות, לייצר גרפים ויזואליים ומורכבים והכי חשוב לצבור ניסיון, לטעות וללמוד מהטעויות כך ששום דבר בעתיד לא יעמוד בדרכם.

למי מתאים הקורס?

קורס Data Analysis with Pythonאינו מתאים לכל אחד. הקורס דורש ידע בסיסי בשפות התכנות וידע בסיסי ב- Data . אם אין לכם את הבסיס והידע הנדרש אנו ממליצים לכם לפני זה לעבור את הקורסים הבסיסים יותר של שפות התכנות כגון Python או שפות תוכנה שונות בכדי שיהיה קל יותר ללמוד ולהבין את החומר.

הקורס מתאים לכל אלו אשר רוצים לפתח את הקריירה שלהם ולפתוח בפניהם המון דלתות. קורס זה יעשיר את הידע שלכם ויעצים אותו בכמה רמות. לכל אלו שרוצים קידומים בעבודה ושהבוס יסתכל עליכם כעל מתכנת מצוין אנו ממליצים לעבור את הקורס הזה.

למה קורס Data Analysis with Python?

הסיבה הראשונה היא שעם קורס זה יהיה ניתן להתקדם רבות בעלם התוכנה ולהכיר יותר גוונים וסוגים של שפות תוכנה. ככל שתדעו יותר שפות תוכנה ותכירו יותר אופציות כך העבודה שתעשו תבוא לכם יותר בקלות.

נוסף לכך, קורס הבסיס לקורס Data Analysis with Python הוא קורס Python. קורס זה הוא אחד הקורסים הפופולריים והמבוקשים שיש מהסיבה ששפת תוכנת Python קלה להבנה ומהירה ללימוד. ברגע שתכירו את שפה זו ותרצו להתקדם תוכלו לעשות זאת בקלות רבה.

לסיכום,
קורס Data Analysis with Python הוא אחד הקורסים הטובים והמעשירים שישנם. הקורס לא רק יקנה לכם ידע חדש ויפתח בפניכם דלתות, אלא הוא גם יגרום לכם לחשוב מחוץ לקופסא, יצירתיות, פתירת בעיות והתמודדות עם בעיות שצריך לפתור במהירות רבה.

הקורס מועבר על ידי אחד המורים הטובים בתחום אשר הידע והניסיון שהוא רכש לא משתווה לאף מורה בתחום שפות התוכנה. אז אם אתם רוצים להגשים חלום תעשו זאת עם יניב ארד, מהמומחים בישראל בתחום, תכירו אותו טוב יותר: https://www.yaniv-arad.com/

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp