pexels-andrea-piacquadio-3831873 (1)

מדפסות למשרדים ובתי עסקים

גם בתקופה הנוכחית , כאשר העולם בכלל, והעסקים בפרט, הופכים יותר ויותר לדיגיטליים, יש מוצרים שהמשרד שלך יזדקק להם כמוצר צריכה בסיסי : אחד מהם זו המדפסת. המדפסת נחשבת למכשיר בסיסי שכל משרד, בית עסק או ארגון זקוק לו.

הבחירה במדפסת לעסק היא תוצר של פרמטרים רבים שבאים לענות על צרכי הארגון. תכונות המדפסת, הטכנולוגיה שהיא מציעה, יכולת הדפסה של צבעים וטווח המחירים משפיעים על ההחלטה. ההחלטה על בחירת מדפסת המיועדת לעסק מצריכה שיקול דעת רב יותר מאשר בחירתה של מדפסת ביתית פשוטה. במקביל לכך, אף תוצאותיה של בחירה במדפסת שאיננה מתאימה, עלולות לעלות לארגון לא רק בכסף, אלא גם בשעות עבודה יקרות, במורל העובדים ובתדמית העסק בעיני לקוחותיו.

לכל בית עסק יש צורך אחר במדפסת שלו . ישנם מקומות עבודה שבהם יש צורך להדביק מדבקות  באופן תמידי. אלה יכולים להיות בתי חולים, בתי אבות או חנויות שבהן יש צורך להדביק מדבקות על המוצרים. ישנם בתי עסק שיסתפקו במדפסת שחור/ לבן בלבד ויש כאלה שזקוקים למענה של מדפסת משולבת.

סקירה קצרה תעשה לכם סדר בכל האפשרויות העומדות בפני העסק שלך :

מדפסת שחור לבן או מדפסת צבעונית?

אם המשרד ובית העסק עוסק בגרפיקה, אדריכלות, עיצוב פנים, או בכל תחום אחר בו לוויזואליה המודפסת יש משקל רב מהאספקט המקצועי, תצטרכו לרכוש מדפסת צבעונית. לרוב העסקים והמשרדים, שהחומרים המודפסים שלהם מתמקדים בטקסטים (ולא בתמונות), כמכתבים, דוחות גיליונות אלקטרוניים וכד', מדפסת לייזר שחור לבן יעילה תספיק בהחלט.

מדפסת בלבד או מדפסת משולבת?

מדפסת משולבת  משלבת מדפסת, סורק ופקס. היא מאפשרת לארגונים הרוכשים אותה לחסוך את עלות רכישתו של כל מכשיר כזה בנפרד, ומאפשרת ליצור תקשורת ישירה בין שלוש הפעולות האלו.

מדפסת מדבקות עם ים של יתרונות

מדפסות המדבקה של הן הפתרון מצוין ביותר לעסקים במגוון רחב של מגזרים: אירוח, מסחר, בריאות, מפעלים ועוד.

מדפסות מדבקות המקצועית תוכננה במיוחד על מנת לסייע לכם בכל מקום, מהמשרד ועד הבית. מדפסת מדבקות תוכל לשמש אתכם בסיטואציות רבות כמו הדפסת ברקוד לציוד משרדי, לצרכי מעבדה, לארגון וסדר בבית ובמשרד.

השימוש היומיומי

במקרים שבהם המדפסת מתקלקלת, יש לא מעט יצרנים המציעים לרכוש בנפרד חלקי חילוף בודדים במקום אלו שנפגמו, בלי להחליף את המדפסת כולה. זהו פתרון נהדר, אך חשוב לבחון טרם רכישת המדפסת מהן העלויות המשוערות של חלקי החילוף. אתם עלולים לגלות שמחיריהם של חלקי החילוף גבוהים במיוחד, כמעט כמו רכישת מדפסת חדשה.

יש לא מעט בתי עסק שבוחרים לעבור ממודל רכישה למודל שכירות. המודל הזה הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, והוא מאפשר לכל ארגון לשכור מכונות הדפסה בהתאם לצרכים הספציפיים שלו  במקום לרכוש אותן. הארגון נדרש לתשלום חודשי קבוע עבור השכירות, ובתמורה הוא נהנה מהתקנה בכל מחשבי העסק,.

לסיכום

בחירת מדפסת צריכה להתייחס לעומס ולהספק שהמדפסת שלכם מיועדת לעמוד בו. יש לבחון פרמטרים כמו : תדירות ההדפסות, קצב דפים מודפסים לדקה, מדפסת מדבקות, עלויות כוללות של פעולת הדפסה , עלות הטונרים או מחסניות הדיו וקצב ההחלפה הנדרש.

מאחר ומדפסות רבות מפורסמות כזולות יותר מהאחרות, בכל החלטה כזו יש לבחון את כל רכיבי העלות אשר כרוכים ברכישה: זמינותם ומחירם של הטונרים, האפשרויות הקיימות להוזלת עלויות רכישת הטונרים מחירי התחזוקה והשירות וכן הלאה.

רק לאחר שכל הנתונים האלה נמצאים בידיכם, תוכלו לבחור את המדפסת שתשרת אתכם ביעילות לאורך שנים.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp