Screenshot_23

טיפים לארגון כנס חברה מוצלח

בין אם מדובר בארגון כנס חברה, כנס השקת מוצר או כנסים לגיבוש עובדים, חשוב לדעת כיצד לחבר בין כל הנקודות בצורה נכונה. צריך לחבר בין נותני שירותים שונים לבין המוזמנים, בין האטרקציות לסוג האירוע ועוד. הנה כל מה שכדאי לדעת כשמארגנים כנסים עסקיים או כנסי חברה.

כשמדברים על קיום וארגון של כנסי חברה, מדברים במקביל על שלל פרטים לסגירה, נותני שירותים שצריך לתאם ביניהם, בקרה על הזמנת האורחים, ההגעה שלהם ועוד. אין ספק, ארגון אירוע עסקי או כנס חברה זה פרויקט, לעיתים גם פרויקט מתיש. לכן אנחנו ממליצים על סיוע חיצוני. אם אתם מקבלים סיוע של חברת הפקות כנס חברה, אתם יודעים שאתם בידיים מקצועיות והכול מתנהל על מי מנוחות. אם אתם בכל זאת מעדיפים לארגן את כנס החברה בעצמכם, הנה הטיפים שיסייעו לכם בכך. נתחיל עם הדבר החשוב ביותר כנראה – הלוקיישן.

לוקיישן כנסים ואירועים – איפה נארגן כנס חברה?

בסופו של דבר, הכול תלוי ברוח ובסגנון של כנס החברה. אם אתם מכוונים לכיוון של כנס חברה באווירה של חיק הטבע, אתם יכולים ללכת על הקו הכפרי. למשל, פארק הירקון בתל אביב, שמרכז בתוכו גם מתחמי אירועים לחברות, אירועים עסקיים וכו'.

אם חיק הטבע זה פחות הכיוון שלכם, אפשר למצוא לא מעט אולמות אירועים, גני אירועים ואפילו בתי מלון. בבתי מלון בתל אביב תוכלו למצוא אולמות כנסים של חברות וארגונים, אולמות ישיבה ועוד. אגב, גם בתי מלון בירושלים מציעים את האפשרות הזו של טרקלין עסקים. 

מיתוג של אירוע עסקי או כנס חברה

המיתוג של הכנס הוא כנראה אחד הדברים החשובים בארגון שלו, וגם כאן מומלץ לקבל סיוע חיצוני. ישנן חברות מיתוג אשר יכולות למתג עבורכם סכו"ם, ספלים של קפה, מוצרים שונים ועוד. המיתוג מתבצע בהתאם לרוח ואווירת הכנס, לסוג המוצרים ולמטרת הכנס העסקי.

אם אתם מוותרים על המיתוג של האירוע, יהיה אפשרי להשתמש באביזרים דקורטיביים מסוגים שונים. למשל, אביזרים דקורטיביים שניתן לתלות על הקירות. מה שלא יהיה, עדיף שלא להשאיר את הכנס "עירום" מדקורציה או מיתוג.

אטרקציות טכנולוגיות לכנסים עסקיים

אם אתם עומדים לארגן כנס חברה בקרוב, כדאי לקחת בחשבון את המגוון הענק של סוגי אטרקציות בימינו. בעוד שישנן אטרקציות קלאסיות ואטרקציות מזון (מישהו ביקש מכונת פופקורן או מפל שוקולד?), ישנן גם אטרקציות טכנולוגיות.

בימינו יש אטרקציות לכנסים טכנולוגיים, אטרקציות לאירועי חברה ועוד. כל אלו, למעשה נועדו בכדי להבליט את המוצרים והשירותים שלכם, לתת להם נוכחות בשטח. ניתן למתג ולהציג מוצרים שונים עזרת הולוגרמות, קופסאות מיתוג עם צגים דיגיטליים ועוד.

הכנת מצגת לאירועים

בעוד שבשנים עברו הכינו כל מיני מצגות פאוור-פוינט, בימינו אפשר להכין מצגות מסוגים אחרים. איך נשמע לכם, מוכר וירטואלי אשר מציג את המוצרים שלכם? מוכרים וירטואליים הם סוג של הולוגרמות שמעבירים את המצגת בצורה הכי אינטראקטיבית ומדליקה שיש. אם אתם מתכננים ליצור מצגת קלאסית, יהיה כדאי בכל זאת לנסות לחשוב כיצד אפשר להוסיף לה איזשהו ערך מוסף. 

המאמר נכתב באדיבות אתר יער בראשית.
https://yaar-bereshit.co.il/

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp