הדברת מסעדות קטנות

הדברה למסעדות קטנות

הדברה במסעדות היא אחד הדברים החשובים ביותר שאפשר לעשות, במיוחד במסעדות קטנות, בהן המטבח קטן וצפוף, זוהי במה מושלמת למזיקים ובעלי חיים אחרים המחפשים אוכל, לחות ורטיבות שם יוכלו להתפשט ולהתרבות ללא כל הפרעה. דבר זה עשוי להוביל למפגע תברואתי ונזק בלתי הפיך למסעדה. כל מה שחשוב לדעת על הדברה למסעדות קטנות – במאמר זה.

הדברה במסעדות קטנות

מסעדות ובמיוחד מסעדות קטנות חייבות לעבור הליך הדברה באופן קבוע, וזאת על מנת למנוע מפגע תברואתי ולעבור את ביקורת משרד הבריאות התקופתית. מסעדות נוטות לסבול בעיקר ממזיקים כמו נמלים ותיקנים הנמשכים לאוכל ובעיקר גם חולדות, לכן מומלץ לבצע הדברה כל חודש על מנת למנוע התפשטות או התרבות של מזיקים אלו.

בכל מה שקשור להדברה, ישנן חברות רבות המציעות שירות בתחום, במיוחד באיזור המרכז ובתל אביב. יהיה לכם קל מאוד למצוא מדביר בתל אביב, וזו האופציה הנכונה והשפויה להליך הדברה בעיקר בכל המסעדות הרבות שיש בעיר. בנוסף, במבנים בתעשייה ובעיקר במסעדות יכולה להיווצר התרבות של טרמיטים ולכן יש לבצע גם הדברת טרמיטים למניעת נזק עצום למבנה עצמו.

הדברת טרמיטים במסעדה

ניתן להדביר טרמיטים גם ללא כל צורך בקידוח, אך זה לא יפתור את הבעיה לחלוטין ויכול לפתור רק חצי מהבעיה. בכל מה שקשור למזיקים ובמיוחד טרמיטים שיכולים למוטט את המבנה שלכם, חשוב לשקול קידוח ברצפה על מנת להגיע לקן ולחסל אותו כליל כדי למנוע התרבות והתפשטות הטרמיטים.

איפה ניתן למצוא מדביר באיזור המרכז?

תוכלו למצוא מדביר בתל אביב בכל רחבי האינטרנט, בנוסף לעוד המון אופציות וחברות הדברה שיעמדו לשירותכם בכל מה שתצטרכו, גם במקרים דחופים יותר ודחופים פחות. הדברת טרמיטים ומזיקים אחרים היא הדברה שחשוב להקפיד עליה מדי חודש על מנת לא להסב נזק עצום למסעדה וסביבתה.

טרמיטים מעדיפים להסתתר מתחת לאריחי הבטון ולהקים שם קן המגן עליהם, זהו מקום המסתור שלהם. חומרים מסוימים, כמו ג'ל נגד טרמיטים למשל, לא מועיל ברוב המקרים ורק עושה עוד יותר נזק. למרות שבעלי מסעדות קטנות לרוב יעדיפו הדברת טרמיטים ללא קידוח, הבעיה תמשיך ולכן ההמלצה היא כן לקדוח ברצפה ולמזער את הנזק עד כמה שניתן בכך שמגיעים לשורש הבעיה וקן הטרמיטים עצמו.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp