pexels-andrea-piacquadio-1050244 (2)

בחירת מתנות מתוקות לעובדים לכבוד החגים

אמנם תקופת החגים היא גם ככה מתוקה, אבל בהחלט אפשר להפוך אותה למתוקה יותר. בעזרת מתנות חגים שמוענקות מהלב, תוכלו לשמח את הקרובים שלכם, לגרום להם להבין עד כמה הם חשובים לכם. בואו נבין כיצד בוחרים מתנות מתוקות לעובדים לקראת החגים.

רובנו אוהבים חגים. אם לא בעקבות המפגשים המשפחתיים והארוחות המשמינות, אז בזכות החופש מהעבודה. וכשעובדים יוצאים לחופש חג, אפשר להפוך את החופשה שלהם למתוקה יותר. עושים את זה בעזרת מתנות חגים לעובדים, אולי מתנות ממותגות לעובדים לחג, גיפט קארד לעובדים ועוד. כך או כך, אין עובד שלא ישמח לקבל מתנה לחג.

מתנות מתוקות לעובדים לחג – כך בוחרים אותן

מתנות מתוקות לעובדים יכולות להתחלק למספר סוגים. בעוד שאפשר להעניק לעובדים מוצרי אפייה טעימים, אפשר גם לשלוח להם מארזי שי מתוקים לעובדים. אם אתם לא בטוחים מה העובדים יעדיפו, בכל חנות ממתקים יש מארזים שנחשבים די "אוניברסליים". במילים אחרות, ישנם מארזי שי לעובדים שכוללים מוצרים פופולאריים מאוד. רוב העובדים ישמחו לקבלם. חבילות שי לעובדים בדרך כלל יכללו יינות משובחים, שוקולדים מיובאים, מותגי שוקולדים שכולם אוהבים ועוד.

ומה אם העובדים מאוד שומרים על תזונה ומשקל?

אם אתם יודעים שהעובדים שלכם מאוד שומרים על המשקל או על תזונה נכונה, יש גם מארזי בריאות לעובדים לחג. מארזי בריאות יכולים לכלול מאכלים טבעוניים וצמחוניים, קינוחים בריאים, מארזי פירות ועוד. למי שלא מכיר, בימינו יש גם משהו שנקרא "סושי פירות".

מדובר במארז שנראה כמו סושי לכל דבר, אבל הוא מורכב מפירות ומכל מיני מתוקים אחרים. כשאתם בוחרים מתנות חג לעובדים, יהיה כדאי לברר אם העובדים שלכם רווקים, או שמא הם בעלי משפחות. אם העובדים בעלי משפחות, הם כנראה ישמחו לקבל מתנות חג שהילדים יוכלו להנות מהן, ולאו דווקא סושי פירות. חנות ממתקים תציע מארזי שי לעובדים הכוללים את המתוקים שילדים הכי אוהבים, כולל השוקולדים הכי פופולאריים.

חנות ממתקים ומארזי שי לעובדים עם מיתוג או הקדשה

מחפשים חנות ממתקים עבור מתנת חג לעובדים? אם אתם רוצים קצת "לצאת מהקופסה", תוכלו לבחור מארזי שי לעובדים הכוללים מוצרי אפייה איכותיים. מוצרי האפייה יכולים לכלול קרואסונים מסוגים שונים, מאפים מתוקים עם מילוי של פירות או ריבה, מאפים ללא גלוטן, מאפים טבעוניים ועוד.

בין אם אתם מחליטים להעניק מתנות חג לעובדים מסוג כזה או אחר, אנחנו ממליצים להקדיש הקדשה כלשהיא. תוכלו לרכוש מתנות עם מיתוג אישי, מיתוג של החברה, מיתוג עם הקדשת חג ועוד. ככה או ככה, העובדים יאהבו את הרעיון בוודאות.

מתנה ממותגת לעובדים והשוואת מחירים בין חנויות

כשהמתנה מגיעה עם מיתוג או הקדשה, היא הרבה יותר מחממת את הלב. ובסופו של דבר, חשוב לזכור שעובדים שזוכים ליחס אישי מתגלים כעובדים איכותיים. החלטתם להעניק מתנות מתוקות לעובדים? אם ככה, אנחנו ממליצים להשתמש בחוכמה באינטרנט ולערוך מחקר שוק. אל תסתפקו בהצעת מחיר של חנות ממתקים אחת.

ישנן לא מעט חנויות ממתקים המספקות את השירות הזה של הענקת מתנות חג לעובדים, כך שכדאי לערוך השוואת מחירים בין החנויות האלו. השוואת המחירים יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף, במיוחד אם מדובר במספר רב של עובדים ומתנות. כל המידע קיים באינטרנט, נצלו אותו לטובתכם.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp