Depositphotos_179984598_S (1)

איך בוחרים מתנות לבכירים?

ישנן מתנות שונות שמנהל עשוי לאהוב. השאלה היא אילו מתנות כדאי לתת ומתי?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כגון רמת המנהל, צרכיו הספציפיים ואישיותו. אם אינך בטוח מה לתת לו, זה יכול להיות מועיל לברר על התחביבים או תחומי העניין שלהם. הנה כמה רעיונות למתן מתנות למנהלים.

– ספר הקשור לעבודתם

– סידור פרחים

– כרטיסים להופעה/אירוע

– בקבוק יין או וויסקי

אם אתם מחפשים לקנות מתנה למנהל, שקלו גם את חמשת התחומים הבאים:

– מה הם השיגו עד כה בחברה?

– מה הטעם שלהם או מה הם הכי צריכים?

– כמה כסף יש להם להוציא על מתנה?

– מה התחביבים שלו?

עם המספר ההולך וגדל של מתנות ואירועים שאתה צריך להשתתף בו, קל ללכת לאיבוד בים. אנו בוחנים כיצד לבחור ולקנות את המתנה המושלמת עבור המנהל שלך.

אחד הדברים החשובים ביותר בחיים הוא לוודא שאנו נותנים לאהובינו משהו שהם באמת רוצים. אף אחד לא רוצה לקבל מתנה שייאלץ להחזיר או לעולם לא ישתמש בה. לכן כשמדובר במתן מתנות למנהלים, אנחנו צריכים תמיד לחשוב מה הם באמת צריכים ומה ישמח אותם.

דבר ראשון, בואו נסתכל על מה מנהלים בדרך כלל מבזבזים את זמנם:

– משימות הקשורות לעבודה: הם בהחלט ירצו מחשב נייד או טאבלט חדש אם שלהם מקולקל או מיושן.

חלק מהמנהלים אוהבים מתנות הקשורות לספורט כגון נעלי ספורט וכובעי בייסבול. אחרים אוהבים מוצרי פרסום או גאדג'טים קטנים כמו מחזיקי מפתחות או כונני USB קטנים הנושאים נתונים. אחרים עדיין אוהבים פרחים או צמחים שהם יכולים לטפל בהם.

אז חקור את הקטגוריות השונות הללו של מתנות ומצא את מה שמתאים ביותר לאישיות המנהל שלך!

זה יכול להיות קשה לבחור מתנות למנהלים. הם אנשים עסוקים שיש להם הרבה דרישות מהזמן שלהם. אבל הם גם צריכים להרגיש מוערכים, ולכן חשוב למצוא את המתנה המתאימה להם מבלי להתאימו יותר מדי.

לכל אחד יש טעם שונה במתנות, ואין ספר חוקים למתן מתנות (או קבלת מתנות). אם אתה מתקשה להבין איך להציג את המתנה שלך, אל תדאג – סיפקנו לך שלוש הצעות למטה!

1) קנה כרטיס גיפט קארד: זוהי האפשרות הקלה ביותר ובעלת הגמישות הגדולה ביותר. זה מאפשר לך לערבב ולהתאים מתנות (לדוגמה, לקנות להן כרטיס מתנה מאמזון, ואז לאסוף משהו מהחנות האהובה עליהם) ולשים בה את המגע האישי שלך על ידי בחירת מוצר נוסף.

מנהלים מודרניים הם יותר מסתם מנכ"ל חברה. הם גם מנהל משאבי אנוש, מומחה השיווק וה-CTO. אבל למנהלים האלה יש גם דבר אחד במשותף – הם מעריכים מתנות מתחשבות.

הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מתנות למנהל הם תחומי העניין שלהם, הצרכים העסקיים שלהם וסוגי האישיות שלהם.

המתנה שלך לא צריכה להיות רק משהו שהם ישתמשו בו אלא משהו שייחודי להם. לדוגמה, אם אתה נותן למישהו שעון, ודא שהוא שונה ממה שיש לכולם (כלומר, כסף לעומת זהב).

בבחירת מתנות למנהלים, חשוב להביא בחשבון את אישיותו של המקבל. זה עוזר לך לדעת מה הם אוהבים ומה הם לא אוהבים.

אישיותם של מנהלים נקבעת לרוב על פי תפקידם בחברה. לכן, כאשר בוחרים מתנות למנהלים שנמצאים בתפקידים פיננסיים, עדיף לחשוב על התחביבים או האינטרסים הקשורים לעבודה שלהם.

זוהי התקופה המרגשת ביותר בשנה עבור חברות ומנהלים כאחד. עבור עובדים רבים, זה הזמן לתגמל את העבודה הקשה שלהם ולהציע מתנות להודות להם ולהראות הערכה.

עם זאת, הכנת מתנה נהדרת למנהל יכול להיות קשה. יש להתחשב באישיות של הנמען, כמו גם למה שהוא הכי צריך.

אם אתם מחפשים מתנה שימושית ואישית כאחד, כדאי לשקול לתת מתנות מותאמות אישית כמו תמונות ממוסגרות של בני משפחה או תמונות מאירוע שהמנהל שלכם השתתף בו או אפילו שוקולד ממותג.

לסיכום

המתנה הנכונה צריכה להיות באופן אידיאלי משהו שהמנהל ימצא שימושי או מעניין. המתנה צריכה להראות גם הערכה לתפקידם, איך הם מנהלים את העסק שלהם ומה הם צריכים לעשות.

אחד הדברים המלחיצים ביותר במתן מתנות למנהלים הוא שאתה צריך לעשות את זה נכון. אתה צריך למצוא משהו שהם ייהנו או ימצאו בו שימושיים, אבל גם משהו שלא יגרום להם להרגיש מחויבים.

כמובן, ישנם כמה כללים כלליים לבחירת מתנות לסוגי אישיות שונים. אבל כדי לוודא שהמתנה שלך מושלמת, אולי תרצה לשאול את האדם מה הוא היה רוצה או מה תחומי העניין שלו. אם אין להם שום דבר ספציפי בראש, אז זה תמיד רעיון טוב להכין רשימה של פריטים שהם עשויים לאהוב.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp