Depositphotos_53801077_s-2019 (1)

כל הסיבות שבגינן אתם חייבים שירותי ייעוץ עסקי למשרד עורכי הדין שלכם

במדינת ישראל פועלים אלפי משרדים לעריכת דין – חלקם גדולים וחלקם קטנים יותר. כל משרד מתנהל אחרת מבחינה פנים ארגונית – לפעמים באמצעות מנהלי משרד או גורמים פנימיים אחרים, אבל משרדים מסוימים לא מצליחים להגיע לטפל בכלל בנושאים האלו. בדיוק לשם כך קיימות חברות הייעוץ העסקיות, שיכולות לסייע להם במספר דרכים

תכנון אסטרטגיות ופתרון בעיות

בין אם בבעלותכם משרד עורכי דין לתעבורה, משרד עו"ד פלילי, נדל"ן וכד' – בכל סוג וגודל של עסק יצוצו בשלב כלשהו בעיות פנימיות (כוח אדם, שיווק, הנהלת חשבונות, ניהול קשרי לקוחות וכד') שלא יהיה לכם את הזמן לטפל בהן, ומעבר לכך – רווחיות המשרד תהיה עלולה גם להיפגע מכך. יועצים עסקיים יוכלו להציע לכם נקודות מבט חדשות על כל הבעיות מכל התחומים, ולהציע את האסטרטגיות הטובות ביותר לפתרון הבעיות וקידום העסק שלכם

נקודות מבט אובייקטיביות

כשמדובר בזיהוי בעיות במשרד עורכי הדין או בחוסר ההצלחה בהגדלת הרווחיות – חוות הדעת הכי טובה על המצב תהיה חוות דעת אובייקטיבית של גורם חיצוני. לאדם שמנהל עסק לעיתים קשה לראות או להבין מהן הבעיות בתוך העסק, שלא לדבר על הגעה לפתרון שלהן. איש מקצוע חיצוני ואובייקטיבי יוכל לתת לכם את הפרספקטיבה הנכונה שאתם צריכים, כדי להגיע לפתרון.

יציבות למשרד

התעשייה המשפטית מאוד תחרותית, כך שלעיתים עלולות להגיע תקופות שבהן המשרד יעמוד במקום, ללא הצלחה בגיוס לקוחות חדשים. יועץ עסקי יכול להציע נקודת מבט חדשה על העסק שלכם, ולספק רעיונות חדשים לשיפור. בנוסף, בתקופות הבעייתיות הללו היועצים אף יכולים לסייע בהתנהלות מול הגורמים החיצוניים שאיתם המשרד שלכם עובד, כדוגמת גופים ממשלתיים (המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, משרד המשפטים וכד'), משרדי הנה"ח, רשתות משפטיות, ועוד.

הרחבת העסק

במידה ואתם מעוניינים להרחיב את פעילות המשרד שלכם ואת מצבת כוח האדם, או לחלופין במידה ואתם עומדים בפני פתיחה של משרד חדש לחלוטין – היועצים העסקיים יוכלו לסייע לכם גם כאן.
התהליכים הללו דורשים הרבה עבודה קשה והרבה משמעת, שיועצים עסקיים יוכלו לתת לכם תמיכה וגב מלא לגביהם.

התמיכה הטובה ביותר לניהול נכון של העסק

יועצים עסקיים מנוסים יידעו לזהות ולהבין כראוי את התנהלות העסק בכלל התחומים, לסייע להפוך את העסק ליעיל יותר על ידי הצעת נקודות מבט מקצועיות, וליישם הפעלה יעילה יותר של הארגון.
מנהלים רבים לעיתים מתקשים לזהות בעיות בעת לחצים, וכאן בא לידי ביטוי תפקידם של היועצים העסקיים, אשר מזהים את הבעיות, ויודעים כיצד לנתב את בעלי העסק לפתור אותן.

עזרה בניהול תהליכי גיוס בצורה נכונה

התעשייה המשפטית ידועה בקצב תחלופת עובדים אינטנסיבי ומהיר, ומשרדי עריכת דין רבים מוצאים את עצמם מתמודדים לא פעם עם מחסור בכוח אדם. יועצים עסקיים יכולים להוות גורם מייעץ גם בנוגע לתהליכי גיוס נכונים ואיכותיים, שבסופו של דבר יסייעו לחסוך למשרד כסף, ולהימנע ממצבים של תשלומים מיותרים, והשקעה בתקופות הכשרה לעובדים שבסופו של דבר לא יתאימו לארגון, או יחליטו לא להמשיך את העסקתם בו מסיבות שונות.

כמה מילים לסיכום אודות הייעוץ העסקי:

היועצים העסקיים תמיד יעמדו לרשותכם בכל תחום וסוג ייעוץ אשר תזדקקו לו בנוגע לעסק שלכם, ויסייעו לכם למנף את העסק שלכם קדימה.
יועצים עסקיים הם אנשים אשר המומחיות שלהם היא להרים את בתי העסק, למנף אותם, לסייע להם לפתור בעיות, ולבנות עסק מוצלח.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp